Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K.)

Kiszállítási díjak

Az árak minden esetben nettó értékben értendők.

  • 1,5 métert nem meghaladó csomagok esetén:
    Nettó 3.000 Ft szállítási díjat számolunk fel. A kiszállítást az ExpressOne futárszolgálat végzi.

  • 1,5 métert meghaladó szálas áruk esetén:
    Nettó 2.500 Ft szállítási díjat számolunk fel. Egy csomag szálas áru 1–30 db terméket tartalmazhat.


Hibás vagy sérült termék esetén mi a teendő?

Amennyiben hibás vagy sérült terméket kapott, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak, majd küldje vissza a terméket részünkre.
A visszaküldést követően a termék árát visszatérítjük.


Mikor vehetem át a megrendelt árut?

Miután leadta rendelését, munkatársaink feldolgozzák azt, majd e-mailben értesítjük Önt az átvétel lehetséges időpontjáról.
Személyes átvétel kizárólag előzetes értesítés után lehetséges.


Hogyan láthatom a kedvezményes árakat?

Amennyiben korábban már vásárolt nálunk kedvezményes áron, lehetősége van ezen árak megtekintésére a webáruházban.
Kérjük, küldjön egy e-mailt az ugyfelszolgalat@homokizar.hu címre, amely tartalmazza:

  • cégnevét vagy nevét,

  • valamint egy korábbi, nálunk kiállított számla számát.

Kollégáink 24 órán belül feldolgozzák kérelmét, és e-mailben megküldik Önnek partnerkódját, amellyel regisztrálhat MEGLÉVŐ PARTNERKÉNT.


Nem találom a keresett terméket a weboldalon. Mit tehetek?

Amennyiben egy terméket nem talál a webáruházban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot szerelvényboltunkkal a „Kapcsolat” menüpont alatt feltüntetett telefonszámon.
Igény esetén partnereinktől rendelünk olyan termékeket is, amelyeket nem tartunk készleten.


Nem tudok bejelentkezni a fiókomba. Mit tegyek?

Regisztráció után e-mailben küldünk egy megerősítő linket, amelyet meg kell nyitnia a fiók aktiválásához.
Ha a fiók megerősítése után sem tud bejelentkezni:

  • használja az „Elfelejtette a jelszavát?” funkciót, vagy

  • vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


Leadhatok online rendelést táblás anyagra?

Jelenleg nem dolgozunk fel online leadott táblás anyagrendeléseket.
Ezeket személyesen adhatja le Miskolcon található üzletünkben.
A szabászati megrendelőlap elérhető és letölthető a www.butorlap.eu weboldalról.


További információk

Milyen fizetési módokat fogadnak el?

  • Banki előreutalás

  • Utánvét (készpénz vagy bankkártya a futárnál)

  • Készpénzes vagy kártyás fizetés üzletünkben (személyes átvétel esetén)


Mennyi a szállítási idő?

A szállítási idő a készleten lévő termékek esetén általában 1–3 munkanap.
Rendelésre érkező termékeknél a szállítási határidőt egyedileg egyeztetjük.


Hogyan történik a rendelés visszamondása?

Amennyiben még nem került feldolgozásra vagy feladásra a rendelés, kérjük, írjon az ugyfelszolgalat@homokizar.hu címre.
Kérjük, tüntesse fel a rendelés számát, hogy munkatársaink mielőbb intézkedni tudjanak.


Hogyan történik a visszaküldés és visszatérítés?

A terméket az eredeti csomagolásban, a számlával együtt kérjük visszaküldeni.
A visszaérkezést követően ellenőrizzük a terméket, és 5 munkanapon belül visszautaljuk az összeget.


Hogyan védi az áruház az adataimat?

Adatkezelésünk megfelel az aktuális GDPR előírásoknak.
Részletes adatvédelmi tájékoztatónk elérhető weboldalunk „Adatvédelem” menüpontjában.


Hogyan tudom módosítani a rendelésem adatait?

A rendelés leadását követően a módosításra csak feldolgozás előtt van lehetőség.
Kérjük, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon.


Kapcsolat

Ügyfélszolgálat:
📧 ugyfelszolgalat@homokizar.hu
📞 Telefonszám: a „Kapcsolat” menüpontban található.
🕓 Ügyfélszolgálati idő: H–P: 8:00–16:00