GY.I.K.

 

Milyen díjat számolunk fel kiszállítás esetén?

Minden kiszállításra nettó 3.000Ft-ot számolunk fel, aminek a szállítását az ExpressOne biztosítja

 

Hibás termék esetén mi a teendő?

Hogyha hibás terméket kapott, akkor a terméket szolgáltassa vissza nekünk és mi visszafizetjük az árát.

 

Mikor mehetek az áruért?

Miután leadta a rendelését, kollegáink feldolgozzák rendelését és mihamarabb tájékoztatják az átvétel lehetséges időpontjáról.

 

Hogyan láthatom a kedvezményes árakat?

Hogyha vásárolt már nálunk és kedvezményes árakkal vásárolt eddig akkor a webáruházunkban is láthatja azt. Küldjön egy levelet az ugyfelszolgalat@homokizar.hu címre ami tartalmazza a cég / személynevét illetve egy már nálunk kiállított számlának a számát. Mi 24 órán belül feldolgozzuk és válasz levélben kiküldjük a partnerkódját amivel regisztrálnia kell MEGLÉVŐ PARTNER-ként.

 

Van egy termék amit nem találok az oldalon, és szeretném megvásárolni, mi a teendő?

Hívja a szerelvénybolt-ot a "Kapcsolat" menüpont alatt található telefonszámon. Igény esetén rendelünk olyan termékeket partnereinktől amiket nem forgalmaztunk.

 

Nem tudok bejelentkezni a felhasználómba de már regisztráltam.

Regisztráció után kiküldünk egy megerősítő e-mailt amiben egy megerősítő link található. Hogyha megerősítette felhasználóját és azután sem tud belépni, használja az "Elfelejtette a jelszavát?" gombot amit a bejelentkezés oldalon talál. Ha ezek után sem sikerült akkor keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

 

Táblás anyagra rendelést adhatok le Online?

Jelenleg nem dolgozunk fel Online leadott táblás rendelést. Miskolcon található üzletünkbe személyesen adja le a rendelését. Szabászati megrendelőlap elérhető és letölthető a www.homokizar.hu -> Laptermék kínálat -> Szabászati megrendelés menüpont alatt.